Noose.

2011-10-09 23:54:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var med kottarna i helgen. Det var awesome :@ Lika cpe som vanligt. <3
Tog miljoner bilder, tänkte jag skulle rensa igenom lite nu och göra ett nytt album på facebook.
(Vill ni inte vara med på taggen så ta bort den bara >: )
Awesome att Bella dragits ner i Supernatural-träsket nu också, mwaah *evil smirk*
Lyckades städa upp lite i rummet när jag kom hem idag också, trots att jag var emo på bussresan hit.
Ska byta sängkläder och dammsuga imorgon hade jag tänkt. Hoppas orken finns kvar då med.
Skola imorgon. En lektion. För att vara ärlig har jag ingen aning om vad. Samhällskunskap, tror jag, HAH.
Aja, får se då.

Regnbågskakan var så jävla god. OMNONOM

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu