my nose is freaking cold.

2011-10-11 17:09:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sådär, har lyckats fixa kommentar-skiten och profilbilden är tillbaka.
Tog typ en hel jävla timme, men nu är det klart <:





Mitt användarkonto till skoldatorn är fortfarande inte fixat, vilket är rent åt helvete för att säga det milt
med tanke på att 95-98% av våra lektioner innebär att vi måste använda datorn för att kunna
arbeta med uppgifterna. Ska till IT-människan imorgon igen för att se om han fått reda på varför det inte fungerar som det ska...
Fick iaf pga detta sluta en halvtimme tidigare från engelskan idag. Inte helt fel <:
Vi ska skriva en uppsats om ett utav 4 ämnen som läraren gett. Här kommer den awesome'a delen;
Eftersom jag skriver så mycket hemma kommer jag kunna få skriva klart en av mina noveller och lämna in.
I FUCKING LOVE THAT. ♥
Så nu blir det att skriva klart I scream at night, hihi <:

Aja, ska sätta på mig tofflor och försöka dricka upp en kopp te och ta en macka så jag får energi.
Behöver fortsätta skriva, så jag slipper stressa över att texten ska vara klar.
Har fotoläxor också, men dom kan jag försöka göra i helgen eller senare i veckan. Är så jävla trött idag ):
Först och främst dock, så ska jag fanimej kolla på Supernatural, mwah <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu