Maybe I'm a different breed.

2011-10-26 12:53:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter i skolan och ska ha japanska om ca 2h, egentligen. Känns dock inte alls som om jag kommer kunna gå. Alls. HAH
Svettas som jag vet inte vad och huvet bara snurrar. Vet fan inte vad jag håller på med längre liksom, doesn't feel that well.
Gick till skolsköterskan för ett tag sen för att kunna ta tempen eller w/e, men hon hade lunch. Ska strax gå tillbaka.
Vi får se hur det blir, om jag stannar eller inte. Känns lite som om det var något jag var tvungen att göra men har helt glömt vad.
Har både ätit och sovit bra, så det är inget sånt riktigt.
Ska gå och kolla om sköterskan är här nu. I really hope she is. Möh.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu