Marängswiss

2011-10-12 18:20:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänk för att jag hittade sån mixglass i frysen när jag kom hem för en circa timme sen, nom <3.
Funderade på om det var höjdpunkten på min dag, men det var fan japanskan. hohoh~ <:
Har inget att skriva och är trött och mår rätt illa. Mår fan alltid illa. Vet inte vad jag kan göra som hjälper heller.
Höll på att dö i skolan idag av att jag hade så jävla ont i magmunnen också. Måste komma ihåg tabletterna...
Idrott imorgon.. Vill verkligen inte. Läraren verkar dock okej, men alltså...
Nej, jag vill bara inte. Ångestfullt och jävligt...

Sitter nästan och funderar på om jag borde sova ett tag. Kommer antagligen vakna nån gång i natt då, men alltså...
I honestly don't know if I care, hah >: Har en blåsa på handen och den gör ont satan. Jävla cykel.

Ska förhoppningsvis till Töreboda runt den 4e. Känns som jag sagt detta innan, men vafan, lite upprepning dör ingen av. Ville till V-ås i helgen också, men det gick åt helvete med det. Sååå... Istället så får jag väl kanske sova eller plugga eller nått. Skulle dock inte vilja vara här hemma. Tycker det är alldeles för awkward att vara med Patrik själv, har ju typ inget att snacka om ): Syrran ska till London, fan för henneeeee
Fast aja, det löser sig väl senare.

Kommentarer
Bella

Glass, jaha jaha. Vart var jag då då?

Och jag vill också ha japanska jävla kotte.



FMLLLLL orz

2011-10-12 18:52:30
Angelica

Asså fuck you jag vill också ha glass >: (Även fast jag fryser som ett as).



Kom till Bruket och plugga med mig ):

2011-10-12 19:39:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu