Los Angeles B.B Murder Cases

2011-10-16 20:01:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Är så jävla trött hela tiden, vet inte varför dock för jag sover ju faktiskt rätt bra nu ): hah
Åkte till Linda igår och kollade på film med henne och Andree. Blev The Cave och Nine Miles Down. Båda sög. Hatar dåliga filmer.
Ska därför snart gå ner och kolla på en film själv hade jag tänkt. Pappa skjutsade hem mig igen idag, fick godis <: Mupp är han.
Har ont i hela kroppen. Vene varför, men det skiter man väl i. Eller nått i den stilen.
Apropå texten så har jag snart läst klart boken jag lånade för typ 1½ år sedan. Känns som om det vore lite på tiden att ge tbx den nu.
Vänförfrågningar från klassen har attackerat mig hur mycket som helst fan. Känner sig ju nästan violated. HAHA

Nej, nu ska jag göra något med livet. Typ... Holy fuck. Måste lära mig om SD's syn på arbetslöshet och hur de ska ändra det. Faaaan!
Okej, ska göra det nu, sen ska jag kolla på en film. Så får det bli. Eller nej. Ska se Supernatural förihelvete!
Det blir min belöning. Med godis. Sådärja. Hejdå.


Jag typ.. Gillar bilden. ):
AM I THE ONLY ONE?!

Kommentarer
Angelica

Älskar hur din nerver syns på bilden <3

2011-10-16 22:12:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu