Kall asfalt är kall.

2011-10-07 19:44:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Folk kom för att lämna kärra, jag öppnar i tshirt och mjukisar och fult hår :( Nu är jag kall om fötterna.
Testade kameran idag, ååh Canon 1100D in my ♥
Just nu borde jag egentligen plugga japanska, men får ta med mig det till Söderfors i helgen istället. Är för trött ): Ska kolla på Keanu Reeves film snart istället. Ovanligt, jag vet. ♥

Äter som ett cp. Alltså, inte alls som jag brukar. Men eftersom maten i skolan är så jävla god kompletterar jag där istället. Vilket är bra. Har absolut inget att skriva om egentligen, så... Bai :D

Knarkar låten. Gaaah ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu