Why don't you just make up your own maps?

2011-11-08 04:57:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Klockan är 5. Jag har inte kunnat sova något än. Är dock påklädd och sådär till skolan, behöver bara packa ner dator och kamera och sen dra dit. Klockan är ändå ställd på 7. Borde kanske försöka sova de 2 sista timmarna..? Kommer antingen vara värsta bitchen, eller vara cp-flummig. Mår jag dåligt får jag väl åka hem och sova ett tag eller lägga mig hos sköterskan en stund. Ska på bio med Therese på kvällen, vilket är awesome. Har inte gjort något med människan alls sen jag flyttade hit trots att vi tänkt det, which is pretty fucked up ): 

Oh well, ska försöka sova ett tag. Kan behövas.

Kommentarer
Bella

sv; han kan ju lära sig repliker? borde han väl kunna sjunga också

2011-11-08 23:24:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu