welcome to my world, kicking and screaming.

2011-11-13 21:51:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har gjort rätt mycekt nytta idag. Dammsugit, hjälpt till med maten, bakat, handlat och lite annat sådär. Ska ringa till pappa imorgon och fråga om han vill följa med mig att kolla på lägenheten på onsdag vid 11, hittat en 1a i hedesunda. Blir nog bra. Får ta mig dit själv annars, kommer frysa ihjäl på moppen men det får jag fan ta.

Huvudet slutar aldrig att snurra så jag kunde väl mått bättre tror jag. Vet inte riktigt vad jag ska göra, blir förvirrad hela tiden för minsta lilla ._. Flyger runt på Tumblr som en jävla galning i vilket fall, gaaah
Patrik's föräldrar var här och åt idag. Eller, dom är fortfarande kvar, men jag orkar inte vara social så jag sitter i en annan del av köket och låtsas att jag skriver på en engelska-uppsats (som jag snart ändå ska försöka börja med, igen, vet inte hur jag ska börja för fem öre).
Om inte ska jag snart gå ner och kolla på Supernatural med en kopp te. Orkar inte riktigt med världen känner jag. Vill gråta. Puss på det och hejdå.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu