shocked just to know, your heart is still beating

2011-11-19 23:09:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och kollar på The Prestige, lite kul att jag tänkte ladda ner den i fredags också, ååh hugh jackman <3
Förutom detta sitter jag och kan inte andas för jag mår så förjävla dåligt. UUugh, har aldrig hänt förut och jag vet inte varför det händer nu. Har säkert något att göra med att vid sidan av det psykiska mår jag illa som ett jävla as och har ont i bröstkorgen. Ingen som svarar på sms heller. Oh, wonderful world. <3

vill gråta åh, jag orkar inte med att allt går åt helvete när jag tror att skiten ska lösa sig


döångest,dö.

Kommentarer
bells

<3

2011-11-20 13:29:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu