hand in hand down a snowcovered lane

2011-11-21 08:05:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och fryser som en jävla idiot. Klockan är 8 och jag borde väl kanske gå upp, men har bestämt mig för något så idiotiskt som att inte bry mig om jag kommer försent. Great, right? Vill bara att Patrik ska dra nångååååång..
Mamma ringde igår kväll och berättade att som en gemensam födelsedags/julklapp får jag 800 för att åka till Göteborg under lovet. Jag grät faktiskt lite då jag. Glädjetårar, that is. Så jag behöver bara prata med Therese eller Rosemarie om att få sova där så är allt fixat sen c: Ååh, dom är bäst <3
Blir för mig att laga maten idag. Köttfärssås och spaghetti, komplicerat, hah ):

Skjut mig i huvet nu, tack.vill inte till skolan alls..

Kommentarer
Bells

NU ÄR DET DU SOM GÅR TILL SKOLAN.

SLUTA KRÅNGLA.

JÄVLA.

SNORUNGE

2011-11-21 08:33:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu