and I'm drowning in the ashes.

2011-11-08 23:34:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sov en timme imorse. Skolan gick förvånansvärt bra. Sov en timme inne i vilorummet på skolan innan jag drog till stan för att träffa Therese. Käkade på donken och pratade med folket på red room medan jag vänta. Töjningar där är sjukt dyrt, tyvärr. Får beställa på internet. Vi såg Paranormal Activity 3, måste säga att jag hoppade till några ggr och att den är bättre än 1a och 2a. KotteB, du dör om du ser den. Just sayin'. 

Har ingen som helst jävla kontroll över vad jag vill längre egentligen. Vill röka som om jag vore värsta jävla skorstenen, vill fara ute om nätterna utan anledning, vill dricka asmånga energidrycker trots att jag förstör min kropp med dom och jag hatar fan allt. Otroligt jävla trevligt, verkligen. Vill bara vara på ett ställe och trots allt så tvekar jag för att jag ens borde åka. Vet att det inte är något att tveka över alls, like, whatso-fucking-ever, men jag är störd helt enkelt. Ååh, dessa klagoinlägg. How fucking fascinating.

Tack för mig och må jag få sova i flera veckor. Orkar inte.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu