And I gaze upon the stars, wishing the universe was ours

2011-11-03 22:53:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen hemma i Gävle nu, sådär kvart i 11 på kvällen. Trevligt. Eller ja, kom väl hem vid halv, men stor skillnad liksom. Åkte från Töreboda 10 i 6, lyckat sådär.
När jag kom till station i Västerås grät jag litegranna. Sen när mamma klev ur bilen när de hämtade mig grät jag ännu mer. Låter kanske lite patetiskt sådär, men det går inte att förklara känslan riktigt.. Grät och hulkade mig litegranna sådär i en ca timme i bilen också + under tiden jag berätta hur det var att vara i Gbg för en dag. Jag är en normal människa, har bara lite för mycket kärlek gentemot en och samma individ :c Har också kommit på att jag har 95% engelska rubriker till mina inlägg, intressant fakta.
Kottar kommer imorgon och hjälper mig göra huset lite läskigt med en skräckhelg. Har en platta powerking redo och imorgon blir det väl typ hamburgare och godis för hela faderullan :@ Nu ska jag kolla hur mycket ett flyg till Götet kostar. Adjöken.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu