söndag .

2011-05-22 14:21:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fyfan. Vilken. Hemsk. Dag.
Trött som ett jävla svin och har cpmycket att göra. Jag orkar inte längre. 2 barn är här också och jag vill bara kolla på film. På det här tror jag att jag börjar bli sjuk också. Igen. Trevligt värre.  Måste trots allt gå imorgon. Känns som att allt kommer gå åt helvete. MÖÖH kan inte nån bara komma och kidnappa mig? Eller typ... Ge mig ett skott i pannan? DET skulle vara rätt så trevlans idag.
Funderar att lägga mig i mammas rum. Mitt rum är fan mer kaos än vad jag är. 

Nej, förlåt för detta idiotiskt negativa inlägg. Nu ska jag begrava mig själv. 
Zander gillar OREO's, duktig pojke det där.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu