It's a parade of gay rainbows

2011-05-05 17:00:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter hemma hos Carina och är barnvakt.
Matteprovet gick rätt så okej antar jag, iaf delA. Resten går ju att diskutera...
Gastrosopin var nog fan en av de värsta saker jag någonsin varit med om, fyfan. Åt dock kinabuffé efteråt så det blev lite bättre då :DD
fick reda på att jag har brock på magmunnen (för stor magmun), ska börja äta 4-5 ggr om dagen istället för 2-3. Ska dessutom äta mindre choklad eftersom det inte är bra. FUUUU. </3
Hade lugnande och jävlar vad jag var borta efteråt, haha :D Hörde inget av vad läkaren berättade så var tvungen att fråga mamma efteråt.

skriver väl kanske ett till inlägg när jag kommer hem, har inte tid nu. ciao.

update; visstja, berättat för pappa om att jag är bi nu. awesome :DD han reagerade som jag trodde; "jahapp. spelar ingen roll." <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu