In the name of The King

2011-05-23 00:54:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Lyckat att plugga musik när man inte har fått alla papper <: HAH sämst.
Hjälpte mor min med disken innan vi satte i en film. Skulle sett King Arthur men den hatade oss och ville inte starta. Valde därför istället In the name of The King, och jag gillar den! Inte så att jag skulle kunna se om den miljontals gånger, men den va bra. Har fastnat något så grymt i medeltiden så jag vet inte vad. Fick fan hjärtklappningar inne på Medeltidsmuseet i stockholm förra helgen, utan överdrift. MWAAAAH <3 

Klockan är 1 så jag ska lägga mig ner och sova nu. Vill verkligen kolla på spn avsnitten jag missat men orkar inte.
FICK SMÅDAMP SÅDÄR NÄR JAG MÄRKT ATT JAG SÖKT FEL I TVÅ VECKORS TID, AVSNITT 21 ÄR JU FÖFAN ETT DUBBELAVSNITT SÄAÖGKLJBMETKHLDFJMH-EJRMHÖL,BFDENÄAMLDBSSSSSR HÖ *dödar någon* :D (ironic smiley ftw).

Nej, okej, mitt rage ska inte få förstöra. Godnatt nu smånissar.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu