FML

2011-05-28 13:26:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu blir jag depp. Tror jag måste ta ut ena piercingen. HELVETE. Har gjort ont så jag var utan ringen ett tag, nu när jag skulle försöka få i staven istället gick det inte. Så jag tog Kotten A's "tips" och tröck in staven (som jag btw halvt dränkte i handsprit) åt andra hållet med plattan utåt. Eh... Den får sitta så ett tag nu. FMLFMLFML

Ska till Fia ikväll på nå tjejgrejjs (låter lame, doesn't it?). Ska äta och lite så, kommer nog bli kul <: Kottarna kommer ju dit också, hihi yääy.
Ska in i duschen snart. Om min piercing tillåter. Sen klär jag på mig något jag inte hittat än och..eh ja, åker. Antar jag. Beror på hur seg jag är. 

MEN HELVETE vad ont det gör. Mes är jag. Det enda bra idag är;
1månad, puss ♥.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu