Enbart för att känna mattan dras undan mina fötter ännu en gång. Enbart för att kunna falla en andra gång.

2011-05-15 23:09:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..






Det är som om jag bara drömt det senaste året även om inte allt varit underbart.
Det känns inte som om jag någonsin blir helt fri från dessa panik-attacker.
Som om jag har ett bindande kontrakt med ångesten och endast fick en semester.
Jag förstår inte ens vad det är som har hänt, men jag faller.
Djupare och djupare samtidigt som jag klättrar. Högre och högre.

Snälla berätta för mig, vad fan är det jag ska behöva göra för att bli okej?

Kommentarer
Bella

Jag skulle kunna göra vad som helst för att du bara skulle få klättra högre, men jag vet inte vad jag kan göra..

Förlåt<3

2011-05-16 08:43:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu