Blackcurrant Tea

2011-05-02 20:28:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var ut och sprang när jag kom hem från skolan idag, så jag har varit duktig <: Duschade och tvättade ansiktet och lite så, hur avslappnad som helst har jag varit :D Kanske därför klockan gått så jävla fort?
Anyway, ska ta hem spanskan imorgon. Kan inte göra provet på torsdag så ska ta det på onsdag ist. Sjukhuset för gastroskopi efter nationella i matte på torsdag nämligen, great.. :c

Har försökt vara nyttig idag men har inte gått så jättebra. Har ätit kexchoklad och några ahlgrens bilar, men det är ändå rätt duktigt gjort av mig <: *pat pat*
Nu blire snart BBT igen och innan dess någon film skulle jag tro. Ciao

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu