The international day of awesome-ness

2011-03-10 17:09:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag deltog. Och ja, dagen var verkligen awesome. haha. Thank u Angelica and Bellaaa ~<3
Nu måste jag typ diska dock.. eh. Jaja, får nudlar (och kaanske nougatpuffar) sen när mamma kommer hem så.. <: hihi

Gjorde nationella i matte, den muntliga delen. Oh gosh I blew it... Tror jag iaf. G får jag förhoppningsvis. Eh...
So-provet gick rätt bra iaf. Nu ska jag försöka skriva uppsatsen, men det tar jag fan nån annan dag.
gud vad jag längtar tills alla jävla prov är över, fyfan ><

JAJA, nu väntar daz winchester-hotties och kakor, ska bara diska först.. mwiiih jag kan kolla utan att få skuldkänslor <':


Kommentarer
Bella

AHHAAH bilden.. <3

2011-03-10 19:42:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu