MEN SUCK

2011-03-13 18:55:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag blir så jävla förbannad på mig själv när det gäller pengar.
Det finns så mycket jag behöver spara till, både onödigt och nödvändigt, men JAG KAN INTE.
Det är samma sak när det gäller att plugga.
Jag behöver det so bad, men jag kan inte för jag får fel i skallen av det.

Helt ärligt, finns det typ nån sjukdom där personen i fråga inte kan göra det som är bäst för en?
Känns lite som jag har den sjukdomen isf, hehe ._.
För detta händer när det gäller andra saker än bara plugga och pengar, så det så.. :c
Ångesten tar över mitt liv hela jävla tiden.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu