I'm playing my guitarr, whilst singing in the sunlight

2011-03-22 23:36:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har precis försökt städa mitt rum. Igen. För typ... 5e gången på nån vecka. HAH så jävla patetiskt :'D
Jag förstår inte riktigt varför jag bloggar just nu. För jag borde försöka städa klart rummet eller städa lite i badrummet, men eftersom jag var barnvakt själv idag med nada energi och tålamodet på 0 känner jag väl att jag inte behöver göra mer. Idag. Jag funderar på att ta en apelsin och kolla på Hetalia eller en Keanu-film -giggles-
Och min sömn vill fortfarande inte gilla mig. Uh... Har inte känt mig utvilad på flera veckor vafan. Orkar inteeeeee ~

I don't want to rush anything.
I don't want someone just because I do.
Thereforth I will wait.
I will wait for the one I will call perfect.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu