Hahah crap..

2011-03-05 01:26:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har sovit dåligt exakt hela veckan. Lovely. <3 *host* Börjar dock äntligen få ordning i mitt rum, behöver bara städa upp lite så är jag klar sen, äntligen har jag min jävla säng ifred!
Jennifer kom i torsdags, höhö, mötte mig efter skolan och satt bredvid mig när jag gjorde matte och kemi prov. (Fick nästan vg i matten och mvg i kemi, sen att jag fick ha anteckningar till kemin är en annan sak... :C)
Aja, slutade med att hon sov över, TACK FÖR ALL HJÄLP. SERIÖST. <3 :D

I skolan fick jag läsa upp första delen av min novell på engelskan. Det var lite smått nervöst sådär, men jag tror att det gick rätt bra..? Ska läsa del 2 nästa vecka. *giggle*
Bakade chokladmuffins med Angelica, Issa och Emmeth idag innan vi gick hem till Emmeth för att prata om UC. Efter det drog jag och A vidare till systra mi för att kolla film. Det blev 2 filmer vi redan sett, nämligen Parfymen och Ice Age 2. Haha dom är fan underbara båda 2, även om det är på helt olika sätt.

Är glad över att dagen varit bra. Fyfan. Jag trodde att jag äntligen hittat någon mogen att lita på, och nu får jag reda på det här? Jag hade inte tagit illa upp om du bara varit ärlig. Tack så mycket. Verkligen..

Ska försöka sova nu hade jag tänkt. Ska kanske rolla lite först dock, hihihi... 8D
Ciao.

Kommentarer
Melinda

höhö :(

2011-03-05 12:55:09

Tack själv för hjälpen med håret! :D<3

2011-03-08 23:14:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu