Charlie with da' brain.

2011-03-25 00:07:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oh my gosh. Sam ska söka in på INIT. <3 *huge freaking happy face*
UHm....ja XD
Kom hem från syster för någon timme sen. Var inte där så länge, men iaf. Det är en av de bästa sakerna som finns, upphör dom filmkvällarna dör jag. På riktigt. Mwah.
Ska typ sätta igång en till tvätt. Jag får egentligen inte med tanke på att klockan är mycket. Men vafan, grannarna behöver väl inte veta att jag egentligen är en tonåring med respekt? :D HAHA

OH GOSH, DET ÄR FREDAG IMORGOOON *DAMP* <333333
Och jag vet inte alls hur det blir med skolan. FAN för min mage och FAN för min hjärna och FAN för all ångest som börjar komma tillbaka.
HAHA jag måste iaf till banken imorgon. Brain som jag är så har jag tappat bort mitt bankkort. Och Id-kort. Så eh.. Jag måste ta ut pengar och spärra kortet för att kunna få hem ett nytt. Greaaat.... :'D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu