Oh happy days!

2011-06-06 23:09:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Grillade med Andrée, syster och mor idag när vi kommit hem från Gävle. Så jävla underbart <: Satt där ute i typ 3h till efteråt och bara snacka om en massa saker och hade kul. Fan vad jag saknat såna stunder <3. Älskar att kunna prata om exakt allt med min familj :3
Skola imorgon och jag får åka hem om det är helt onödiga saker, which I will om jag inte pallar. Så det så. Städning på onsdag och avslutning på torsdag så det är chill : D

Ska fortsätta kolla min lilla serie nu och om ett tag ska jag lägga mig. Om jag inte somnar i soffan (hihi).
Sen nån gång ska jag städa min blogg (ändra design, bort från denna deppiga lilla sak) och mitt rum. Men det blir nog inte förrän efter avslutningen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu