Frihet

2011-06-11 12:05:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan inte med ord förklara hur lycklig jag var när jag gick ut ur kyrkan och insåg att jag aldrig mer behöver sätta min fot på aspenskolan. Jag börjar efter hösten i Stockholm och det känns helt underbart. Hoppas jag hittar en lägenhet snarast så jag kan börja planera. Fader min hade fixat en Corvette som vi åkte hem i, helt underbart :3

Har tillbringat dessa 2 dagar av frihet genom att badat och... Sovit. HAHA
Skulle till sthlm idag men det blev inte så, så ska väl istället antingen bada eller bara ta det allmänt cplugnt. :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu