Papa? Did you know the big dog from Oliver's Gang is called Francis?

2011-07-28 19:15:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Börjar får sådan otrolig jävla rollabstinens nu så jag tror jag skjuter mig själv snart. GAAAAH ;__;
Sitter och kollar på Oliver och Gänget med ungarna, hämtade dom från dagis lite innan 6 och de har nu suttit och ätit popcorn, druckit saft och kollat på filmen. Lugna och fina <: Tur att jag vet mina trix.

Foten är lite åt helvete, går fram och tillbaka med smärtan hela tiden och den är typ.. Blå fortfarande. HAHA
Ungarna tjatar om mackor nu, så jag ska väl gå och vara en bra barnvakt. Får skriva mer ikväll när jag kommit hem. Ciao

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu