Hero of War

2011-07-07 14:47:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag ska vara med på båtfesten. Ska sjunga. Hjälp. HAHA
Står och tränar som en idiot nu så att texten sitter som den ska, grannarna måste dumförklara mig om de hör. (Which I hope they don't)
Funderar på att äta couscous, I fucking love that <':
Har 200kr mer än jag trodde jag hade också, which is awesome. Ska försöka att inte köpa något onödigt nu, can't really afford that eftersom jag vill ha binder'n och ritplattan nån jävla gång, MWAH
Nej, nu ska jag sätta mig med datorn i vardagsrummet, kolla film, käka couscous och fortsätta öva som om jag vore en och annan idiot.
Och detta var ett väldigt onödigt inlägg såg jag nu. Jag låter bilden fixa det <:


Oh, this is so how I imagined it <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu