Blue fruits

2011-07-24 02:06:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känner att en uppdatering skulle behövas.
Men klockan är 2 i skrivande stund och jag behöver verkligen sova. Ska till Stockholm imorgon och kolla på Hp, igen :D Och på måndag ska jag förhoppningsvis få köpa min binder. <3

Kort vad som hänt i veckan;
Har spelat massa spel med Emmeth och Angelica, möblerat om i rummet, skulle på Hot Rod reunion i Strängnäs i fredags men det blev inte så, så istället campade vi i Löt (så jävla mysigt<: ). När vi kommit hem tog jag och syster L bilen iväg till Gävle och käkade på kina, drog efter det och träffade syster A och några av hennes tjej-kompisar (ångesten exploderade nästan i mig när jag såg att alla där var festklädda, fyfaaaan...)
Kom även fram till då att vi ska ha en syster-kväll nån gång snart, dricka och spela spel och prata och lite så, can't wait!
Nu måste jag nog sova. Ska upp relativt tidigt imorgon, ciao! :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu