Oj, wow..

2011-01-05 22:30:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här måste väl ändå vara det längsta blogguppehåll jag någonsin haft, eller?

Melinda var här under nyår, jag tror att det var sådär halvt awesome. Tillbringade de sista två dagarna på en buss och i Gävle. Åkte till Sthlm den tredje, varför jag åkte hem idag har jag ingen som helst aning om.
Det är sjukt egentligen, att så fort jag är på väg ifrån Sthlm så mår jag så otroligt kasst. Psykiskt alltså. Trivs jag verkligen så pass mycket där?

Anyways så köpte jag en pyjamas, on the men-section btw, på H&M. Jag ser lite ut som L i den eftersom det är en vit långärmad tröja till.. haha. Köpte även ett armband i typ läder, pocky och "L-godis" (Alltså sånna där söta björnar med choklad i).

Kommer nu tillbringa resten av lovdagarna med att äta godis, låsa in mig i "min" lgh och kolla på SPN. Doesn't that sound quite... Oh screw it, it only sounds depressing.
Nu ska jag försöka installera min webcam.
Bye.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu