Men jävla klappmongo jag är..

2011-01-17 20:53:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skulle ju sova bara en timme, gissa vad som händer? :D
Jag vaknar efter 1h & 20min när klockan ringer, sen somnar jag om och mamma väcker mig en halvtimme efter för att fråga om jag verkligen borde sova längre, jag reagerar som att jag ska vakna men råkar sen somna om- IGEN.
Så.. Nu ligger jag här, när klockan snart är 21:00 och kan inte somna om för att sova natten ut.
*sigh*...
Slår vad om att jag nu blir trött vid typ... 5 inatt men då äre ju typ för sent eftersom jag ska upp igen halv 7, haha grattis Char, grattis..
Haha åh, nu andas jag på ett superkonstigt sätt, igen, i hate that :'D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu