Jag är trött på allt.

2011-01-06 21:53:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Önskar att jag fick plugga upp mina betyg ifred.
Önskar att jag kunde börja på ett gymnasium i Sthlm.
Önskar att jag fick börja om där.
Önskar att jag kunde sluta klaga hela jävla tiden. (ironic shit there, i know)
Önskar att jag inte alltid blev tagen för given.
Önskar att skolan lyssnade mer på mig.
Önskar att jag hade mer energi.
Önskar att jag vågade visa känslor inför kompisar.
Önskar att inte behöva känna mig katatonisk jämt o ständigt.
Önskar att jag inte kände mig som en pain in the ass för vissa.

Förklara, vad ska jag göra för att få mina önskningar slå in?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu