"I like him, he says 'okeydokey'."

2011-01-20 00:42:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Slutade med att jag åkte hem efter bara 2 lektioner. Försökte somna när jag kom hem men det gick verkligen inte, så istället startade jag spn och åt mackor för att få iaf lite näring i mig. På något stört sätt glömmer jag typ bort när jag ätit senast, jag kan tro att det varit flera timmar eller flera dagar sedan jag åt något näringsrikt for real fast det gått typ 3h lr nått. Det är lite läskigt, hah ._. 
Anyway så somnade jag till slut vid 2- halv 3. Vaknade igen ca 23:50. Nu är klockan 00:39 och jag vet inte vad jag ska göra. Jo, fortsätta med spn, men jag vet inte hur jag ska kunna somna sen. Dock är jag ju iofs sjuk och då brukar jag vara rätt trött, så det blir nog inte så svårt att få sova. 

Nu ska jag äta mera mackor. Eller chips. Blir hemma imorgon med. Missar sp-glosorna men det är väl lika bra, för duktig som jag är så glömde jag sp-mappen i skolan idag.
Jaja, sånt som händer. Ciao!

Kommentarer

mja, på torsdag >: fast hon har gjort provet lättare bara för att vi måste börja med kemin. + att på tisdag äre ingen idrott för att Siv ska snacka om gymnasiet..

2011-01-20 15:35:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu