Grell är straight. Känner ni ironin?

2011-01-24 19:12:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åååååhhhhååå min dag har ju faktiskt varit rätt så jävla bäst. DU är bäst. <3
Har en jävla huvudvärk, dock mest av trötthet. Ska in och ta en dusch nu, fixa håret och typ.. vara social på msn osv osv. Kanske kolla lite Spn, as usual, eller så ska jag helt enkelt sova. BLARGH.

Ska klippa mig imorgon också. Åker in till Gävle vid 4-tiden så släpper mamma av mig och angelica på nian innan vi senare åker mot maxi runt 6-7 så jag ska klippa mig. *happydance*
Ska kolla efter blåsvart hårfärg på HM när jag ändå är på 9an, så får angelica hjälpa mig med färgningen på kvällen.
Det blir sent men... screw that >:3 

NU ska jag duscha. Adios mis... locos. Typ.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu