Cutting grass for gasoline, for gasoline, so I can see u soon.

2011-01-23 00:29:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag känner mig awesome som har köpt 2 jeans + 1par mjukisar för under 500:-, lite credit lär jag väl kunna få iaf? ;>

Har suttit och skrivit om kristendomen. Förvirrade mig själv i typ en fucking timme och nu är jag klar. Sämst är jag.. -.- Tur att det finns vissa bästa människor som hjälper mig i mina svaga stunder <3.
Jag vill verkligen fixa mitt rum nu. Kasta ut lite papper och sånt skit.. Skulle behövas, men sen är jag ju så jävla lat så det lär ju inte hända.

Satt och tänkte idag också.. Det finns bara en skola i Sthlm jag vill gå på (som jag btw ska ringa till på måndag, glöm inte det char!) och det är International IT College Of Sweden. Kommer jag inte in på den skolan blir det antagligen Gävle. Faktiskt. Typ... John Bauer (?). Blir egen lägenhet vilket som. Det vet jag. 

Fick btw presenten av syster idag, datorväska >:D Äkta collegeväska också. 2 fack, ett för datorn och ett för böcker, +små fack för andra grejer ;> I LOVE IT <3
Nu ska jag göra mig klar och SEN ska jag kolla sista spn avsnittet... HAHA. Sen sova. G'natt!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu