b-day.

2011-01-12 23:49:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


It's my sweet 16!
Eller... den är över om några minuter, men dagen har faktiskt varit jävligt awesome.
Känns lite som en av de bästa, och mest random, födelsedagarna ever. Jag klagar inte, det är helt underbart!
Är så trött atm så jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha. Borde tvätta bort sminket och packa gympakläder och shit, men jag orkar inte >:
Får göra't imorgon fan. Ska kanske försöka skissa lite i blocket jag fick idag (tack fia <3). Vet inte riktigt om jag vågar eftersom jag är så jävla trött... XD
Nej, har inte orken att skriva. Så godnatt!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu