19:07

2011-01-10 19:12:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis käkat och känner mig rätt så duktig för tillfället.
Har börjat på en uppsats om ww2 eftersom jag vet att det är en av de saker vi behöver göra i skolan under vårterminen. Jag tänkte att har jag den gjord så slipper jag det senare. Hurray! >:3
Embrace my awesomeness.

Ska fortsätta sitta som en liten nörd nu, kan behövas, och sen ska jag väl duscha och sova antar jag. Skola igen imorgon och jag försöker se det som något positivt. Nu jävlar ska jag visa lärarna att jag kan och VILL! Fan... Betygen ska höjas, sådetså. Nu har jag bestämt mig för det och då kommer det hända också, tur att jag kan använda min envishet till något bra :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu