07:06 onsdag.

2011-01-19 07:11:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska snart gå ut till bussen.
Jag mår så otroligt jävla illa så det är inte klokt åt saken. ><
Har tagit en tablett, så vi får väl se om den hjälper. Känner mig immun mot sådant skit för tillfället faktiskt...
Blir jag inte bättre så får jag väl antagligen åka hem, even though I don't want to do that.
Men jag menar, vad ska jag göra då? Mår jag såhär jävla illa i skolan så händer det något och jag vill inte smitta någon.

Var med Bella igår och kollade på Constantine, jag fick den av henne i present. *giggles* TACK <3 :'DDDD
Hennes amerikanska pannkakor m. blåbär va awesome, bara så ni vet.

När jag kommer hem ska jag försöka plugga upp spanska glosorna också, har skjutit upp det för länge nu.
Ciao.

Kommentarer
Bella

>:3 <3

2011-01-19 15:17:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu