Would it be OK if I took your breath away?

2011-02-06 16:47:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Finns ingen musik som kan förklara hur jag mår idag. Finns inga ideer för att jag skulle kunna skriva ner det själv. Jag orkar inte se mig själv såhär längre. Jag mår dåligt helt enkelt. Känner mig dissad och har totalångest. Orkar inte ens tänka på veckan. Vill bara att helgen ska komma så jag kommer härifrån. Så jag får tänka på annat ett tag. Jag börjar bli trött på allting dessutom. Är fortfarande rädd över att det ska bli som förra året. Ändå känns det inte alls som den tiden.

Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra idag.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu