This day were lame.

2011-02-06 00:11:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hatar att känna mig så beroende.
Jag blir så äckligt jobbig.
Fyfan.
~~
Jag sitter hemma i min säng och äter lakritskulor. Är egentligen rätt hungrig, men jag kan inte komma in till mig för att hämta mat, eh.... Bläh. Ska därför ta ett glas cola snart, eftersom det är det enda jag kan få i mig för tillfället, för nu börjar jag må illa tack vare lakritsen. Allt känns ju toppen när det gäller matväg idag! 8D *host*

Ska kolla på Shelter tror jag. Eller Spn. Antagligen SPN eftersom Shelter inte är någon film man vill kolla på själv. Då blir jag paranoid på riktigt, HAH

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu