So sick.

2011-02-18 02:24:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet inte vad som är vad längre.
Jag mår jättebra ena minuten, 2 sekunder efter kan jag må så otroligt jävla dåligt.
Det har inget med hormoner att göra, så mycket vet jag vid det här laget.
Jag orkar inte med att vara såhär känslomässigt ostadig hela tiden, och jag orkar inte med att vara osäker på precis ALLT. På precis alla. Varför kan jag inte bara få vakna en morgon och känna att dagen blir bra? Få känna att du faktiskt är intresserad i mer än en timme? Varför kan jag inte få känna att jag klarar av att plugga och att jag inte saknar precis alla hela tiden? Gör jag inte det, så vill jag inte träffa någon alls, och hur mycket bättre är det egentligen?
Nej... Jag orkar inte. Känner inte att åka härifrån hjälper. På något sätt måste jag hitta något helt annat som hjälper, men vad? Det känns inte som att du finns där hela tiden, som sagt. Det känns inte som att jag kan lita på att du vill mig något.
Mina tankar flyger verkligen omkring hela tiden, att inte kunna veta varför eller hur jag ska göra för att kunna lösa/fly från skiten gör att jag börjar få smått panik.

Snälla. Jag orkar inte med ett till år av depression. Jag orkar inte med att ligga på gränsen till sjukdom. Igen. Jag orkar bara inte.

~ "And I'm so tired of wishing, that you we're still here."

Kommentarer

>': ?

2011-02-18 10:53:18
Bella

i'm here, i'll always be, just so you know <3

2011-02-18 14:27:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu