nomnom.

2011-02-17 20:23:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Var till sjukhuset för några timmar sedan och idioterna där kan dö. Varför i hela helvete har dom bara EN läkare i tjänst?! Mongon... -.-
Aja, efter att ha väntat ca 2½h på att få träffa läkare så fick jag reda på att jag antingen har "för stor" magmun (vilket oftast är medfött) eller så har jag magsår. Ska dubbla dosen av omeprazol och imorgon ska jag få nån ny tablett i väntan på att en remiss ska skickas till uppsala för glo...nån jävla skopi grej. HAHA..

Har mitt jävla godis nu iaf, så nu ska jag fortsätta med Spn och försöka att inte dö.. :3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu