Jag hatar det här.

2011-02-15 16:14:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Somnade vid 19 igår, när jag skulle upp imorse var jag så trött så jag mådde illa, och eftersom skoldagen i stort sett skulle gå ut på inget mer än att lyssna på högbergselever så fick jag stanna hemma. (Vet ju trots allt vilken linje jag ska gå redan). Somnade om, vaknade vid 13. Nu är klockan lite efter 16 och jag är trött som ett svin. Känner mig döende på riktigt. Duschen nyss hjälpte inte det minsta, det tog bara mer energi. Usch...
Måste vara barnvakt sen också. Är det inte så att bror och amanda följer med då strejkar jag på riktigt. Jag orkar inte med 3 småbarn idag. No way.

Slår vad om att jag börjar bli sjuk, vilket jag inte skulle bry mig ett skit om just nu..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu