Jag är positiv. *host*

2011-02-01 20:06:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag önskar jag hade lov.
Jag önskar att jag kunde åka till min syster för att kolla på film redan nu.
Jag känner mig frustrerad.
Jag känner mig instängd.
Jag vill inte vara här längre..
~~
Jag tror jag får fel btw. Morsan svarar verkligen aldrig på om om vi kan åka till skolan den 19e och nyss när jag frågade sa hon att hon tar ledigt men vägrar köra. VARFÖR I HELA HELVETE SÄGER HON DÅ ATT VI KAN ÅKA?! Obviously kommer jag inte hitta någon som kan köra. Stefan är för LAT och känns inte som en höjdare att sitta med både morsan o farsan i samma bil en hel dag.. (ja, helt ärligt.)
Kommer sluta med att jag inte åker alls, kommer inte in på gymnasiet och blir fast här.
ELLER
Så kommer mamma tvingas köra i stan ändå och då kommer hon vara aspissed hela dagen så jag blir sur på henne och alla negativa kommentarer hon kommer slänga mot mig.
FAN

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu