Fan vad jag bloggar.

2011-02-07 13:52:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan du inte bara berätta vad det är du vill istället för att vara så jävla distant?!

Ångesten höll på att kväva mig imorse. Och det gör den väl fortfarande, men nu är jag hemma och är bortdomnad i hela jävla kroppen. VARFÖR blir det alltid så?! Jag kan inte känna min kropp så fort det är minsta lilla, är jag så jävla lame?
Ska either way kolla på supernatural nu. Fortsätta att låtsas att jag inte existerar.

Tack för mig.

Kommentarer

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-10 12:28:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu