DIE.

2011-02-28 15:22:04 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har sökt in till gymnasieskolor nu.
Gävle: John Bauer + Vasa
Uppsala: Boland
Örebro: John Bauer
+högbergs och INIT. Självklart. 

Har kommit fram till också att under denna vecka kommer jag komma hem från skolan och vara allmänt depp. Ska väl försöka få mig nån timmes sömn men det lär antagligen inte hända. Är så otroligt jävla trött och har ont i kroppen HELA TIDEN. hh...
Ska försöka ta något att käka nu, sen ska jag göra klart religionen så Lena blir nöjd. Orkar jag ska jag fortsätta med WW2. Men bara om jag orkar.

Kommentarer

Sv: Trampbåt :D Men du behöver inte hänga med på tågluffningen, hon och jag kan åka utan dig ;o

2011-02-28 18:38:33
Melinda

Min powepuffpingla, du klarar dig flickalilla.<3

Finns 24/7, kanske inte är så bra på att ge kloka svar, men kan vara skönt att skriva av sig D':



Örebro min lilla plupp :$<3

2011-02-28 20:20:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu