Arrival of the Reaper.

2011-02-16 21:54:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Känns det som.

Har varit död hela dagen, vilket jag ska fortsätta med hela kvällen. Den del som är kvar iaf.
Kolla supernatural och leta godis... Orkar egentligen inte skriva, men mår så otroligt konstigt så jag måste. Annars kommer jag börja klaga över något. 
MÖÖÖH jag önskar jag hade energi! Jag vill skriva klart noveller, jag vill skriva bra texter, jag vill läsa ut böcker, jag vill umgås med människor utan att verka död.

*sigh*... Det var väl typ allt. Blir antagligen hemma hela veckan från skolan, moder ska ringa läkare imorgon. Trevligt (y)

Såg nyss att jag klagade ändå. Hehe oops...

Kommentarer
Bella

hope u feel better soon >: <3

2011-02-16 22:36:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu