Anything but ordinary.

2011-02-27 13:23:37 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Försöker städa. Det går åt helvete. <3 :D Har så sjukt mycket kläder jag inte använder, så hälften av det jag äger ska kastas eller ges bort. Vet ni någon som behöver kläder så säg till (y)
Funderar på att hämta godispåsen för att få lite energi. Kommer inte hjälpa dock. Slår vad om att denna dag slutar med att jag ligger i soffan efter att ha packat in kläderna jag ska behålla i garderoben, kollar på spn och käkar godis istället för att forsätta med allt skit i rummet, vilket i sig slutar med att bror och mor kommer hem och får damp över att jag inte städat som jag ska. Eh... Aja.

Helgen i örebro var gay. bokstavligen. HAHA. Men det var awesome. Och det var fan gårdagskvällen också :D
Jackan jag köpte igår är awesome den med. I luv it.

Kommentarer

sv: Hahaha, vi får väl se ;D

2011-02-27 15:27:06
Melinda

Gaaay!<3

2011-02-27 22:35:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu