when we stand together

2011-12-28 01:02:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och kollar på Supernatural på 5an (typ säsong 4, men iaf) och försöker bli trött. Ska upp halv 9 imorgon för att sen bli skjutsad till Västerås. Jag kommer få sitta där i ca 1½ timme innan tåget kommer, men skitsamma.
Trodde att jag skulle vara alldeles till mig när den här dagen kom, men konstigt nog så mår jag bara... Allmänt konstigt. Jag menar inte att klaga över att jag åker, för det kommer bli rätt skönt ändå att få komma iväg, men... Hade förväntat mig lite mindre ångest. >< får se hur det blir när jag väl sitter på tåget imorgon. Godnatt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu