when the world gets to heavy, put it on my back

2011-12-09 23:24:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Angelica och resten av kompaniet här hemma är ute på fest (eller ja, inte patrik, han är på julbord. Men det är väl i stort sätt samma sak när det är med jobbet? HAHA), så jag sitter här forever alone utan något att göra. Önskar som fan att man vore 18 nu, då hade jag kunnat följa med, OTL
Sitter och har precis kollat på Supernatural ep10, vill kasta kråkor på någon. JÄVLA SKITGREJER VAD DOM HÅLLER PÅ ATT KGNMDVFKNMRELKM *INSERTSPOILERHERE* :@@@ Fanihelvete.
Get your fat ass back here, you idjit :'(
Har druckit en cider, käkat knäck och druckit läsk. De 2 sistnämnda ska jag fan fortsätta med. Finns en lussekatt kvar till mig å som jag kan ta, och det ska jag fan göra snart :@ Vem vet, hinner kanske till och med käka lite gröt också. Rebell som jag är.

JAA, TITTA, KAN LADDA UPP GIF'S NU OCKSÅ. TACK FÖR DET FAN.

Kommentarer
Anonym

jävla rebell du är. käkar gröt mitt i natten



nobelpris ska du ha http://partner-ad.photobucket.com/albums/g409/jactrades/Gifs%20and%20Macros/Positive%20Response%20Gifs/OrsonWellsApplause.gif

2011-12-10 19:51:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu