Tranquilize

2011-12-30 23:01:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nyss tagit en helt onödig (dock väldigt varm och underbar) dusch. Lyckades komma hem igen utan större problem från stan idag c: Gbg - 1, Char - 1. Nu jävlar. HAHA
Det fungerade att köpa lite skit idag faktiskt. Lite var väl sånna där smågrejer jag tänkt jag ska köpa men aldrig gjort, fan vad jag älskar att köpa onödigt skit <3 Det blev sammanlagt;
  • Supernatural säsong 2 på DVD
  • En ny hoodie (har många, men denna är anlrgkedmb)
  • En svart/vit rutig skjorta
  • Alice in Wonderland på DVD
  • X-Men First Class - DVD
  • 3mm spiraltöjning
Som sagt; bara onödigt, men det gjorde mig glad dammit :@ Har fortfarande ca 1300 (+600 löst) kronor kvar. HÖHÖ jag känner mig rik :@@ Ska försöka hitta ett par nya jeans också. Hittade ett par idag som var för stora och försmå. Fanns inget mittemellan. FUUUU. Dessutom när jag kommer hem ska jag beställa en Ravenclaw-halsduk, hell to the yes. (eller, ska ut och kolla på hemsidan nu direkt om jag kan beställa en hem och betala med avi, hihi c: ) Människan som stog i kassan på SFbokhandeln var typ bäst. Hon gilla också XMFC och Sherlock, hihihi c': Så hon tipsade mig om en sida jag ska gå ut och kolla på sen när jag sett första säsongen av BBC's Sherlock-serie. Fuckyes.
Nu ska jag antingen fortsätta med A very Potter Musical, True Blood, Vänner eller helt enkelt sitta och spela Oblivion. 
(vill ändra bloggdesignen lite också, men vet inte hur än så det skiter man väl i att göra något åt)




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu